W ramach kultury ulicznej rozpoczynamy nowy projekt nie tylko dla kobiet. Nasze wartości obejmują wolność, wolność w tym, co chcesz nosić. Postrzegamy modę jako coś,co pokazuje kim się jest. I sprawia nam to przyjemność. Wierzymy, że Tobie też się spodoba!
Zdecydowanie się z tym nie zgadzamy. Czy wiesz, że w naszym portfolio panie mogą wybierać spośród 69 marek, z których mamy kolekcję damską? Spośród nich 5 jest przeznaczonych specjalnie dla kobiet. Możliwości jest więcej, dlaczego nie wybrać produktów dla chłopców? Nagle masz tutaj 114 marek! Ponieważ #menswearlooksgreatonyou. Pod tym hashtagiem znajdziesz ruch, który rozpoczęliśmy z naszymi Annet X i Veroniką. Jest to również jeden z powodów, dla których fotografujemy niektóre ubrania na dziewczynach i chłopcach. Jesteś dziewczyną i nosisz męską odzież? Zrób zdjęcie i udostępnij je na Instagramie z hashtagiem.
Stwierdzenie, które kojarzy się z całą branżą modową, ale nie jest już prawdziwe. Wśród naszych modelek znajdziesz panie o różnych kształtach i w różnym wieku, a odzież uliczna pasuje do nich wszystkich! Niezależnie od tego, czy biegasz w ultramaratonach, czy też forsujesz motto, że najlepszym sportem jest kawa i ciastko, chcemy powiedzieć Tobie i wszystkim naszym siostrom - wszystkie jesteście QUEENS!
Nie ma między nami różnic. Nie obchodzi nas, czy właśnie ukończyłeś studia, czy jesteś matką na urlopie macierzyńskim, czy też jesteś już matadorem w swojej dziedzinie. Dla nas liczy się to, co potrafisz i czy chcesz z nami ulepszać Queens. Dlatego oferujemy możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin lub elastyczne godziny pracy. Ważne jest dla nas, aby ludzie czuli się z nami dobrze i mieli czas dla rodziny i na swoje hobby, więc Ty, a nawet Twoja mama możecie aplikować.
Polegamy na dotrzymywaniu obietnic. Kiedy więc czytasz tutaj o wszystkich naszych deklaracjach, możesz być pewna, że mówimy serio. Nie zawsze piszemy o wszystkim, co robimy, ale warto wspomnieć chociażby o wsparciu obiecujących artystów czy organizacji takich jak #holkyzmarketingu czy Women in Business. Wybieramy też różne projekty charytatywne. W przeszłości pomagaliśmy samotnym kobietom czy dzieciom z domów dziecka. Uważamy, że coś trzeba oddać społeczeństwu, więc staramy się wnosić swój wkład.
Zapewne zauważyliście, że nasze logo świeci na wielu scenach, a hashtag Queens pojawia się na profilach, które śledzicie na Instagramie. Współpraca z influencerami to dla nas coś więcej. Jasne, zastanawiamy się, jak dotrzeć do jak największej liczby osób, ale też czy ci, którzy są twarzami Queens, rzeczywiście reprezentują to, w co wierzymy. Jesteśmy prawdziwi i mamy wokół siebie społeczność wspaniałych ludzi.