Przewodniki rozmiaru Sixth June

    Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Nawet nie próbuj mierzyć wkładki swojego buta, nigdy tego nie zrobisz. Wystarczy spojrzeć na pomiary na jednym z twoich trampek w CM lub CHN. Następnie weź te informacje i znajdź odpowiedni rozmiar USA w przewodniku rozmiaru. Na przykład długość wkładki 25 CM odpowiada US 7 w Vans. Możesz uzyskać inny rozmiar USA z inną marką z powodu nieco innych pomiarów.

    Poradniki rozmiarów wszystkich marek

    Szukasz innej marki?

    Znajdź tutaj.

    Nie jesteś pewien rozmiaru? Chętnie Ci pomożemy

    +48172832920

    [email protected]

    Twoje buty nie pasują? Masz 30 dni na ich zwrot

    Jeśli wybierzesz zły rozmiar

    Z przyjemnością wymienimy to dla Ciebie

    Jakiego przewodnika rozmiaru szukasz?

    Sixth June t-shirty i topy - mężczyźni

    RozmiarKlatka piersiowa (cm)EURDługość
    S49,94667-72
    M545067-72
    L555472-85
    XL60,35872-85
    XXL666286-90

    Sixth June spodnie i szorty - mężczyźni

    RozmiarTalia (cm)EUR
    S70-7446
    M75-7850
    L78-8554
    XL85-10258
    XXL102-11060

    Sixth June spodnie i szorty - mężczyźni

    RozmiarTalia (cm)
    W2871
    W2974
    W3076
    W3178
    W3280
    W3384
    W3486
    W3691

    Sixth June t-shirty i topy - kobiety

    RozmiarKlatka piersiowa (cm)Talia (cm)Biodra (cm)EUR
    XS84659134
    S88699536
    M92739938
    L967710340
    XL1018210842

    Sixth June spodnie i szorty - kobiety

    RozmiarTalia (cm)Biodra (cm)EUR
    XS659134
    S699536
    M739938
    L7710340
    XL8210842

    Sixth June

    Sixth June to marka, która uosabia ducha paryskiej mody ulicznej. Założona w 2008 roku, stała się znana z odważnego i kreatywnego podejścia do mody, czerpiąc inspirację z różnorodnych i tętniących życiem ulic Paryża. Marka wyróżnia się zaangażowaniem w ucieleśnianie esencji kultury ulicznej, nie tylko na wybiegach, ale także w codziennym życiu miejskim. Koncentrując się na przystępnej cenowo, stylowej i wysokiej jakości odzieży, Sixth June dąży do wzmocnienia swojej społeczności, aby zyskać pewność siebie i poczucie tożsamości. Ich wizją jest być czymś więcej niż tylko marką; starają się być symbolem autentycznej kultury miejskiej, pielęgnowanej przez kreatywność, odwagę i hojność, które definiują Paryż i Francję.