Zakupy

    Zwroty

    Otrzymałeś, który Ci się nie podoba? Coś nie pasuje? Nie martw się, takie rzeczy się zdarzają. Masz 30 dni na zwrot towaru w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.

    Proces zwrotu towaru

    1. Włóż oryginalną fakturę lub formularz zwrotu do pudełka wraz z czystym i nienoszonym towarem. Formularz zwrotu to podłużna kartka, która znajdowała się w paczce wraz z zamówieniem. Nie przejmuj się statusem swojego zamówienia, który pokazuje się w profilu, możesz zwrócić je już teraz.
    2. Prosimy o zapakowanie pudełka od butów w dodatkowy karton lub owinięcie go folią tak, aby nie zostało uszkodzone w trakcie transportu. Prosimy, aby nie naklejać niczego bezpośrednio na oryginalne pudełko od butów, ponieważ zmniejsza to wartość produktu.
    3. Kliknij TUTAJ, aby wygenerować BEZPŁATNĄ etykietę zwrotną. Uzupełnij swój adres, jako nadawcy przesyłki. Wydrukuj etykietę i umieść ją na paczce. Nadaj paczkę w najbliższym punkcie GLS. Dostępne punkty GLS można znaleźć tutaj.
      Queens store, s.r.o.
      U tabulky 3020, hala X
      193 00 Prague 20
      Czech Republic
      Ważne
      • Pamiętaj o umieszczeniu formularza zwrotu w środku paczki - jest to podłużna kartka, która znajdowała się w paczce wraz z zamówieniem.
      • Paczkę można nadać jedynie w ParcelShop, czyli sklepach z możliwością przyjmowania zwrotów GLS. Etykieta NIE działa w automatach paczkowych.
      • Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
    4. Zwrot może zająć około 7 dni. Kiedy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, poinformujemy Cię o tym mailowo i zlecimy zwrot środków.

    Warunki zwrotu towaru

    • Zwrot towaru możliwy jest do 30 dni od jego otrzymania.
    • Towar musi być nienoszony i nadający się do ponownej sprzedaży.
    • Towar musi być zapakowany do oryginalnego opakowania, które nie może być zniszczone np. poprzez przylepienie taśmy klejącej przy przygotowaniu przesyłki do wysłania.
    • Towar nie może być przez klienta uszkodzony.

    Polecamy

    Polecamy ubezpieczenie przesyłki na wartość produktu. Jeśli przesyłka zostanie zgubiona lub zniszczona w czasie transportu, będziesz mógł ją reklamować i odzyskać pieniądze.