FAQ

    Czy produkty na Waszej stronie są oryginalne?
    Jesteśmy oficjalnym partnerem marek takich jak adidas, czy Nike. Wszystkie produkty, jakie sprzedajemy są oryginalne i pochodzą wprost od największych światowych marek.
    Minęło kilka dni, a nie mam informacji o zwrocie. Co teraz?
    Nasz magazyn główny znajduje się w Pradze. Oznacza to, że z Cieszyna przesyłki następnie muszą trafić do Pragi. Z tego powodu proces zwrotu może potrwać do 14 dni. Kiedy tylko otrzymamy przesyłkę w Pradze, poinformujemy Cię o tym mailowo i zwrócimy należne środki. Jeżeli od wysyłki zwrotu minęło już 14 dni, a nadal nie masz żadnych informacji, proszę skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub przez czat.
    Ile czasu zajmuje dostawa zamówienia?
    Dostawa zazwyczaj zajmuje 2-3 dni. Dużo zależy też od wybranej firmy kurierskiej. Możesz to sprawdzić tutaj https://www.queens.pl/pl/dostawa.
    Wybrałem/am opcję płatności przy odbiorze i zwracam produkt. Jak zwrócicie mi środki?
    Na etykiecie zwrotnej, która znajdowała się w środku pudełka znajduje się miejsce na wpisanie swojego numeru IBAN. Po otrzymaniu Twojego zwrotu, pieniądze zwrócimy przelewem.
    Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?
    Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, napisz do nas na [email protected] z prośbą o anulację. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie jest już wysłane, odmów jego przyjęcia od kuriera lub z Paczkomatu, wtedy zostanie ono odesłane z powrotem do nas.
    Zamówiłem/am zły rozmiar, chciałbym/chciałabym go wymienić.
    Niestety nie prowadzimy wymian. Możesz zwrócić do nas zły rozmiar, a następnie złożyć nowe zamówienie na poprawny.
    Produkt, który otrzymałem/am jest uszkodzony. Co mam zrobić?
    Serdecznie przepraszamy za tę sytuację. Proszę napisz do nas na [email protected], opisz problem oraz załącz zdjęcia. Pomożemy Ci najlepiej, jak się da :)
    Czy oferujecie darmową wysyłkę?
    Darmowa wysyłka dotyczy zamówień powyżej 550zł.
    Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?
    Kiedy tylko wyślemy paczkę, poinformujemy Cię o tym mailowo. W mailu otrzymasz również link do śledzenia paczki. Jeśli tak się nie stało, proszę skontaktuj się z nami na [email protected].
    Stworzyłem/am konto w Footshop Club, ale nie otrzymałem/am vouchera na 30zł
    Voucher powinien przyjść na maila podanego przy rejestracji. Sprawdź proszę również spam, gdzie czasami trafiają nasze maile. Jeżeli nadal nie możesz znaleźć swojego vouchera napisz do nas na [email protected]. Pamiętaj, że vouchera można użyć na zamówienia powyżej 300zł.